.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خطبه‌هاي نوراني مقام معظم رهبري
بيانيه استاندار و نماينده ولي فقيه در مازندران
خطبه‌هاي نوراني حضرتعالي در نماز جمعه تهران نقطه عطف تمامي حوادث تلخ اخير و نصب‌العين همه دلسوزان انقلاب در تمامي سطوح جامعه اعم از مردم ولايتمدار مازندران را براي اجراي تمامي فرامين و ايستادگي تا پاي جان اعلام كرده و قاطعانه اطمينان مي‌دهيم كه مردم ولايتمدار مازندران...
 بيانيه استاندار و نماينده ولي فقيه در مازندران

نماينده ولي فقيه در مازندران و استاندار مازندران در بيانيه‌اي اعلام كردند: خطبه‌هاي نوراني مقام معظم رهبري پايداري انقلاب را رقم زد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، در اين بيانيه كه از سوي دفتر مقام معظم رهبري در استان مازندران ارسال شده است آمده است: يكبار ديگر خورشيد هدايت رهبري‌هاي داهيانه حضرتعالي كه ثمره ملكوتي شجره طيبه ولايت در نظام جمهوري اسلامي ايران هستيد، بر پهن‌دشت پر التهاب ميهن اسلامي تابيدن گرفت و رهنمودهاي علي‌گونه‌ شما كام‌هاي تشنه حقيقي را در كوير ابهامات و توهمات فتنه‌آفرين سيراب كرد و ديده‌هاي از حدقه درآمده استكبار را در حسرتي عميق فرو برد.
در بخشي از اين بيانيه آمده است: خطبه‌هاي نوراني حضرتعالي در نماز جمعه تهران نقطه عطف تمامي حوادث تلخ اخير و نصب‌العين همه دلسوزان انقلاب در تمامي سطوح جامعه اعم از مردم ولايتمدار مازندران را براي اجراي تمامي فرامين و ايستادگي تا پاي جان اعلام كرده و قاطعانه اطمينان مي‌دهيم كه مردم ولايتمدار مازندران همچون گذشته گوش به فرمان و لبيك‌گوي هميشگي به نداي الهي هستند و با اصرار بر حفظ وحدت و دفاع از آرمان‌هاي امام و خون‌هاي مطهر شهدا و منويات حضرتعالي در مبارزه با توطئه‌ها و فتنه‌‌آفريني‌هاي دشمنان خارجي و ايادي داخلي آن‌ها لحظه‌اي درنگ نورزيده و پوزه استكبار را همانند حماسه‌آفريني‌هاي دفاع مقدس به خاك ذلت مي‌كشند.
در بخش ديگري از بيانيه تأكيد شد: رهبر معظم انقلاب، جان و جسم و آبروي ناقابل ما، فداي نفس‌هاي صلابت‌آفرين شما باد كه وجودمان از وجودتان ضمانت پايداري انقلاب اسلامي و تحقق اهداف و آرمان‌هاي الهي امام راحل است و تواضع شما مناسب‌ترين الطاف و ترحمات استمرار ولايت انبيا و اولياست كه اين حقيقت انكارناپذير در تاييدهاي مكرر و آتشين مردم هميشه در صحنه و نمازگزاران تهران به نمايندگي از تمامي مردم به نمايش درآمده است.
اين بيانيه اظهار مي‌دارد: در پايان با اعلان خرسندي قلبي در مشاركت 85 درصدي مردم در انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري و راي قاطع مردم به رئيس جمهور منتخب و با بهره‌گيري از رهنمودهاي آن رهبر معزز كه تجلي وحدت ملي و ديني و صيانت از آرا مردم را به عنوان امانت الهي محسوب مي‌شوند و نيز حفظ حرمت بزرگان و خدمتگذاران اصيل انقلاب كه اركان اعتماد جامعه‌اند را با قلب جان سپاسگزاريم.
اين بيانيه با امضاي آيت‌الله نورالله طبرسي نماينده مقام معظم رهبري در استان مازندران و سيد محمد كريمي استاندار مازندران واصل شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.508 seconds.